سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Game bit

اخبار بازی بچه عقاب کوچک ، سریع باش که من گرفتارم و یک بازی عظیم

بچه عقاب کوچک در تلاش و تکاپو

 بازی زیگول بچه عقاب گمشده، یک بازی در سبک اکشن-ماجرایی است و داستان یک بچه عقاب کوچک است که توسط کرکس حسود از خانهاش به پایین پرتاب میشود. زیگول باید طی هشت مرحل هی جذاب، با پرواز از کف جنگل و طی کردن مراحل متعدد و مبارزه با دشمنان عجیب و غریب (مانند کلاغهای موذی، بزهای نفهم و ...)، راه خود را به آشیانه بیابد. گیمپلی بازی بسته به توانایی و سطح مهارت بازیکن، از نیم ساعت تا یک ساعت به طول میانجامد. این بازی به عنوان یکی از 12 بازی برتر ایرانی در شاخه ی کژوال توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برگزیده شده و در نمایشگاه تخصصی کژوال کانکت سنگاپور مورد بازدید سایر بازیسازان قرار گرفته است.

 

 

 


سریع باش که من گرفتارم!

 توسط یکی از بازیسازان مستقل کار خوبمان، ، در سبک آرکید ساخته و به رایگان عرضه شده است.  بازی من گرفتارم یا Im Busy در این بازی شما باید کیفه ای سیاه رنگ را در محیط جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. اگر سریع این کار را انجام ندهید، وقتتان به پایان میرسد همچنین «من گرفتارم» قابلیت ثبت رکورد را دارد و میتوانید لیست 10 امتیاز برتر را مشاهده کنید. در ساخت این بازی از موتور Maker Game 8 و شکست میخورید. در نسخهی نهایی بازی، شاهد عبور قطار از وسط محیط، کمک به افراد مسن برای عبور از خیابان و اجرای دونفرهی بازی هستیم. استفاده شده و با اینکه شاهد گرافیک خوبی نیستیم ولی بازیکن را برای مدتی سرگرم میکند.

یک بازی عظیم دیگر از پتا گیمزیها! 

انقراض یا August Dead در سبک Objects Hidden – Adventure است؛ ِ بازی استودیوی پتا گیمز، استودیویی که بازی جذاب شبان در کارنامهی کاریاش میدرخشد. داستان بازی در چند سال آینده رخ میدهد و از لحاظ جغرافیایی، کشور خاصی مد نظر نیست ولی مکانهای مورد نظر از لحاظ معماری، یک شهر مدرن امروزی و تا حدودی غربی است. زمان بازی در ماه آگوست و تابستان است. ویروسی ناشناخته در سراسر زمین پخش شده و انسانها را میکشد و بعد از مرگ دوباره آنها را زنده میکند. اکثر سیستمهای مخابراتی، برقی، رایانهای و فضایی از کار افتاده و زندگی عادی مردم به کل مختل شده است. همهی ارگانهای دولتی مانند وزارتخانهها، بیمارستانها، ادارات پلیس و سازمانهای خصوصی از بین رفته است. 
تنها دولتها به کمک ارتش در حال از بین بردن مردگان متحرک (زامبیها) هستند تا اینکه بتوانند مناطق و شهرهایی امن ایجاد کنند. این مناطق به نوعی قرنطینه شدهاند و دورتادور آنها حصار کشیده شده است. داستان بازی انقراض، چند ماه بعد از این اتفاق را روایت میکند. زمانی که بیشتر مردم روی زمین از بین رفتهاند و تنها بازماندگان این اتفاق بهسختی زندگی میکنند.
 بازی از چند شخصیت مهم و کلیدی تشکیل شده که هرکدام با پیشینهی خاص خود به داستان عجیب بازی شکل میدهند. August Dead با موتور WME در حالساعت گیمپلی برای آن در ساخت است و حدود 5 نظر گرفته شده. تابستان 93 پلتفرمهای ویندوز و مک شاهد یکی از بهترین بازیهای ایرانی دیگر از سوی پتا گیمز خواهند بود.